Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

söndag 21 augusti 2016

Statist - Är ett skitjobb tycker bolagen



















Visste inte om jag skulle skratta eller bli förolämpad när jag läste denna förfrågan från bolaget som producerar Ruben Östlunds film The Square. Visst känns det väldigt roligt på ett sätt men samtidigt undrar man om de på produktionsbolaget eller nån skådis i filmen är rädd för att smutsa ner sig lite och låter därför då en statist göra "skitjobbet"

Nu hittade man ju ett annat sätt och förhoppningsvis insåg man det pinsamma i denna kränkande jobbförfrågan till oss stolta statister. Jag har inte svårt för att skita ner mig. Men detta kändes lite akward och nervärderande om jag säger så.

300 spänn är dessutom det beloppet man brukar få för en hel dags jobb numera och här drar man till med denna stora summa för en skräprullning. Ganska generöst och mycket stålar i sammanhanget i jämförelse. Så visst undrar man hur det tänks ibland..

Inga kommentarer: