Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

fredag 6 februari 2015

Västtrafik reklamfilm kostade 3 miljoner!










Ja, du hörde rätt, tre miljoner kronor som Västtrafik vill tacka dig och mig som reser runt i deras livsfarliga bussar och sönderrostade spårvagnar och mobiltalande förare som jag ser allt mer ute i trafiken.

För mig framstår filmen som ett enda stort pengaslöseri.Västtrafik verkar ha ett enormt storhetsvansinne att visa upp sig på youtube för den övriga världen med en film som borde geografiskt handla om Göteborgsregionen med omnejd.

Inte blir jag imponerad ett jävla dugg, även om filmen kvalitetsmässigt är bra redigerad så är deras trafikstatus ljusår ifrån vid en jämförelse.

Västtrafik inbillar sig nog själva att de är med i transportföretagens motsvarighet till "Guide Michelin" och vill då "lyxa till det lite" för att känna sig bekväma och fly från den gråa verklighet som råder i Västra Götalandsregionen, och vräker då på stort i denna opersonliga reklamfilm

De borde gett oss resenärer sänkta biljettpriser istället för att höja dem. Fast slösar man 3 mille på en opersonlig skitfilm så är man ju tvungen att höja priset på dem.

Var finns tacksamheten i denna film Lars Backström? Jag blir rejält förbannad när jag ser hur pengarna slösas iväg hos Västtrafik för en dyr jävla jorden-runt sightseeing.


Läs mer i GP : Här

Se filmen :       Här

Läs även Västtrafik, sämst i landet : Här

Inga kommentarer: