Tenta eller läxångest - Besök Mattehjälpen!

GESSLEMAN - VÅGAR SÄGA LITE MERA!

Supersöta Handgjorda Smycken

Superfräckt Presenttips!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

GESSLEMAN - GER RIS OCH ROS TILL DEM SOM FÖRTJÄNAR DET!

lördag 14 december 2013

Mercedes Ingelsgård anväder handikappsparkering?














Mercedes Ingelsgård skiter i böterna dessutom..


Från Micke Timmermans FB :


(Mikael är handikappad och jag förstår hans reaktion)


Idag när jag skulle parkera på Eurostop så kommer en bil och ställer sig på en handikapp parkeringsplats. Jag ser att kvinnan hoppar ur bilen kvickt och lätt och hämtar en vagn, öppnar bagageluckan och lastar ur tom backar. Jag frågar henne lite undrande om hon har ett parkeringstillstånd då jag inte ser något.


Till svar får jag att "- Nej det har jag inte och jag bryr mig inte heller för jag har bråttom". Då jag påpekar för henne att det kan kosta henne upp till tusen kronor i böter så säger hon att "- Då kan jag ta dem". Sedan försvinner hon in på Eurostop. Jag letar snabbt upp en vakt som tyvärr inte får sätta böteslapp men noterar bil numret.

När vi står ute på parkeringen kommer kvinnan ut med en full lastad vagn med Öl! Vakten påpekar för henne att hon INTE får stå parkerad där utan ett tillstånd och får då samma svar tillbaka att "hon bryr sig inte om hon får stå där eller inte, och vill de skicka böter så får de gärna göra det". Vakten höll på att tappa hakan!

Jag har fått hjälp med att kolla upp bilen som är en Grå Audi Q7 3,0 tdi tiptron med reg nr XXM 531. Ägare: Wild West Steakhouse AB

Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att ni som tänkt gynna Wild West att tänka en gång till. Ska man få bete sig hur som helst bara för att man bedriver en vilda Western krog? 
Bilen är tydligen fortfarande registrerad på restaurangen.


Ken Karlsson säger på FB:  Bilen i fråga är inte längre i Wild West Steakhouse ägor efter att den väldigt nyligen blivit såld. Det är alltså INGEN från företaget som är inblandad i den diskuterade incidenten. Vi beklagar det inträffade och står absolut inte bakom något sådant beteende!


Gessleman : Skall bli intressant vilken "bränd stekare" som kommer att träda fram som ägare och stå för sina handlingar. 

I slutändan så blir det företaget som har det yttersta ansvaret. Har ni inte koll på ägarbytet i papperna när företaget säljer bilen Ken

När jag kollade ägaren av bilen idag så var den reggad på en Mercedes Ingelsgård i Malmö.(kvinna) Och det är då sannorlikt denna 29-åriga kvinna som ligger bakom detta nonchalanta vidriga sätt.Och med iakttagelser av vittnen så lär det väl snart utvisa vem idioten är. Fortsättning följer..


Inga kommentarer: